Back to top

Mainevideo ja tootevideo

Mainevideo ja tootevideo on turunduse ja müügivahendid, mis on tehtud konkreetse toote, teenuse, sündmuse või ka kogu firma tutvustamiseks ja tema eeliste väljatoomiseks potentsiaalsetele klientidele. Üldjoontes on mainevideo täpse struktuuriga ja ei ole pikem kui 2...3 minutit. Hästi tehtud video hoiab vaatajate tähelepanu küllalt kaua, et neli tekiks täiendav huvi ja nad teeksid järgmise sammu pakutavas suunas.

Mainevideot ja tootevideot kasutatakse peaasjalikult internetis. Selliste videote tegemine on kasvavas trendis. Seda kasutavad nii suured firmad, väikeettevõtted kui ka eraisikud. Eks oma osa on siin tehnika arengus ja kättesaadavuses. Veebivideo pikkus ei ületa tavaliselt paari minutit, sest internetis olles ei malda inimene tavaliselt midagi väga pikalt vaadata. Veebivideo link paigutatakse tavaliselt kodulehele ja video laetakse üles youtube´i , vimeo ´sse või mõnda muusse sellist teenust pakkuva firma serverisse.

Mainevideot saab kasutada kodulehel, firma facebook´i fännilehel, twitteris jm. Promovideo linki on võimalik klientidele saata meili teel.

Mainevideo valmistamine ja selle jagamine on suhteliselt odav turundustegevuse liik, eeldusel muidugi, et enne video valmistamisele asumist on tehtud ka väike eeltöö. Mainevideo on hea videoturunduse tööriist.

Ettevõtte promoraamat on suurepärane ning vajalik abivahend firma toodete / teenuste paremal turundamisel. Kõvakaaneline värvitrükis 24 – 32 leheküljeline raamatuke ( 150 x150 mm) annab kiire ja piisava ülevaate ettevõtte tegevusest ning võimalustest. Raamatu lehekülgedelt saadud infot laiendab ka tagakaanele kinnitatud paarikümne minutiline DVD, millel tutvustatakse ettevõtte senist tööd ja saavutusi, antakse sõna firma juhtidele ning rahulolevatele klientidele.

Mõistagi ei pruugi tagasihoidliku tiraažiga levitatav firmatoode anda veel piisavat ning arenguid tõotavat tagasisidet. Kuigi selliseid promoraamatukesi ja DVD-sid on võimalik teha ka tiraažis kuni mõnekümmend eksemplari, tekib seoses järsult kasvava kliendibaasiga kasu pigem paari- kuni kolme tuhandelistest tasuta jagatavatest tiraažidest. Kui näiteks saja eksemplari korral võib sellise raamatukese hind ulatuda mitmekümne euroni, siis paari tuhande puhul oleks võimalik seda toota juba 3,5 – 4,5 euroga tükist.
Kindlasti on iga ettevõtte parim visiitkaart selline, kus lisaks tekstile ja värvipiltidele saab ettevõtte eduteed tutvustada ka elavate piltide vahendusel.


TELLI OMA TOOTE VÕI TEENUSED VEEBIVIDEO. MILLEKS SEE HEA ON?

1. Video on väga visuaalne – enamus inimesi eelistab midagi „näha“ enne kui ta asub midagi lugema.

2. Video on emotsionaalne – videoga saab lihtsamini näidata, et pakutav toode või teenus tõepoolest